Friday, September 21, 2007

Haha!

Ada seorang wanita yang telah dua kali berkahwin namun selalu gagal dengan perkahwinannya. Perceraian dengan suami pertamanya kerana suaminya kasar, sering memukulinya. Perceraian yang kedua kerana suaminya lari denganwanita lain. Namun setelah kejadian itu, sampai sekian lama diabelum menemukan kekasih baru yang mampu memuaskannya secara zahir maupun batin. Hingga suatu hari diamemasang iklan:

"Dicari: Laki-laki yang tidak suka memukul, setia dan sangat hebat di atas ranjang."

Seminggu kemudian datanglah seorang lelaki dengan mengetuk pintu rumahnya. Betapa terkejutnya wanita itu setelah dia membuka pintu,seorang laki-laki tanpa kedua tangan maupun kakinya.

"Saya datang sehubungan dengan iklan yang puan pasang seminggu yang lalu,"ujar laki-laki tadi dengan penuh yakin.

"Mungkin saudara salah," sergah si wanita.

"Saya cuba jelaskan," pintas si laki-laki tadi."Saya tidak akan memukuli puan kerana saya tidak punya tangan, saya tidakakan lari meninggalkan puan kerana saya tidak punya kaki."

"Tapi..." potong si wanita, "bagaimana saya boleh tau awak hebat diatas ranjang?"

"Agak-agak puan, tadi saya mengetuk pintu dengan menggunakan apa?"

Credits to http://my-imans.blogspot.com

No comments: