Sunday, November 16, 2008

matang.

Walaupun saya masih belum berkahwin,
walaupun sepanjang pengetahuan saya, belum pernah ada masalah bapa saya berkeinginan untuk berpoligami atau meninggalkan ibu saya,
saya masih tetap takut dengan masa hadapan saya.

Saya mempunyai beberapa kawan yang mempunyai masalah keluarga,
saya juga telah banyak berjumpa blog-blog yang menceritakan derita,
secara tak langsung, saya merasakan anything could happen to anybody, anywhen,
sesungguhnya saya ini seorang yang realistik.

http://saifulislam.com/?p=3823#more-3823

Artikel di atas amat membantu.

Saya seorang yang amat lembut hati,
air mata bertitisan membaca komen-komen yang diberi
sebab saya seorang yang suka meletakkan diri sendiri dalam situasi orang lain
supaya saya dapat mengajar diri untuk tidak cepat mengadili orang lain.

Kemudian, kita bersyukur.

No comments: