Friday, December 10, 2010

1)
Him: Tadi I jumpa Abang Amir, dia tanya pasal you. I cakap, I dah lama tak jumpa you sebab parents you pergi Mekah, kita tak boleh jumpa.
Me: Uh-huh...
Him: Abang Amir cakap, "Alimnya kau ni..." Abang cakap, "Mestilah kena jaga, ni nak buat bini ni!"

(Love love)

2)
Him: Tengah buat apa?
Me: Boring...Tak tahu nak buat apa...Abang, Majalah Tiga cerita pasal kucing...
Him: Yeke? Abang nak pergi tengok lah...
Me: ...(Phone disconnected)...

He chose the cats over me!

3) I know my boyfriend so well that I noticed he called me more frequent than usual- three times during lunch time, and a few more after that.

After work, he called me again. This time, I was alone in the car and not surrounded by my colleagues, so I asked him straight, "What happened today? Kenapa you call I banyak kali hari ni?"

Bf: You ni, I call pun salah, I tak call pun salah!
Me: Tak de lah...Kenapa you ni? Lain macam je...
Bf: Rindu girlfriend sendiri pun tak boleh ke?
Me: Eleh, rindu ke? Semalam I hantar gambar, you terus tidur, tak cakap apa-apa pun!

The night before, I sent an MMS to my boyfriend wearing a traditional costume. I just bought it and was so excited to let my boyfriend see it.

Bf: I suka lah you pakai baju tu. Comel gila...Tadi I siap tunjuk gambar tu dekat kawan I, dia cakap awak cantik, muka manja.

Then he laughed.

Bf: Sebab tu I call you banyak kali hari ni, sebab takut ada orang nak tackle you. Biar diorang tau you dah ada suami dah!
Me: Kan I dah agak dah! You lain macam hari ni sebab kawan you puji I, lepas tu suddenly you nak sebok-sebok call I pulak! Hahaha! Takutlah tu!

4) My boss is having a scandal with my colleague and I don't like it.

Not because I am jealous, but because my boss is married with kids and the whole department knows about it because they are not being discrete at all!

I used to respect him because I thought he was a nice, good-looking, decent boss. Now, I question his credibility.

Another colleague tried talking to the mistress, but she said, "He's all worth it."

Bitch.

Eee, I tak suka betullah! Kesian wife dia! I hate them both! I hate men. Lelaki jahat!

1 comment:

Mak Piah said...

you r one lucky girl.